D Daniel 109 skrev:
Nu var det säkerligen ironiskt. Men kravet på lastsäkring är dubbla massan framåt. Det är inte krav att det ska klara en krock.
Reglar som takräcke funkar bra om de är vettigt surrade. Då är det nig bra mycket vanligare med buntar där det inte är tryck på alla reglar.
Dåligt surrad last och hemmapul med kuddar och spännremmar från galne gunnar, skall straffas med offentlig prygling och export till gulag. Kör ihjäl dig själv, men var snäll och äventyra inte övrigas liv.

Nu mer humor tack :)
 
Beviset för att militären länge vet att det finns utomjordingar.
Skylt med text på flera språk som säger 'tillträde förbjudet för utomjordingar', humoristiskt syftande på aliens.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
Gammelnörden
Person ligger ovanpå stora föremål i flak på pickup för att hålla dem på plats under färd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

;)
 
  • Gilla
fia_mstd och 3 till
  • Laddar…
Illustration av en Minion med texten "When you really want to slap someone, do it and say 'Mosquito'
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
K krukan skrev:
höll på att tappa hakan när jag svängde in på gatan hemma för nån vecka sen och såg detta hos grannen... Kul att de får besök, men glad att jag inte mötte dem i trafiken..

[bild]

Vid en krock sitter man antagligen säkrare i takboxen än i bilen, i detta fall...
 
Minion karaktär med texten "HUMAN LOGIC: Cut the trees, made paper with them and write 'SAVE THE TREES'
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Bebis med finger mot munnen och texten "HOW DO I PUT THIS? YOU WILL NEVER 'SLEEP IN' AGAIN.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Pappa1986 och 1 till
  • Laddar…
Person i badkar med en våt katt som ser missnöjd ut, med texten "Bad Idea".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Pagno och 1 till
  • Laddar…
Röd bil med öppen baklucka parkerad mellan två upphöjda jeepar på en parkeringsplats.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
elpaco och 3 till
  • Laddar…
Någon mer än jag som inte begriper humorn i inlägg #5755?
 
Svårt men kanske enda sättet att ta sig in i sin bil...

Eller ut...
 
O UlfY skrev:
Svårt men kanske enda sättet att ta sig in i sin bil...
Eller ut...
Jaha.
Men var är humorn i det?
 
ullberg
det är egentligen en film, mercedesägaren i mitten har parkerat mitt över två rutor, vilket irriterar de två förarna av terrängfordonen så de parkerar in mercedesen och filmar när ägaren kommer, blir förbannad men till sist får krypa in genom bagaget.

Om det är humor går verkligen att diskutera, "bestraffning" är sällan det, men jag personligen har full förståelse för att de blir arga på någon som inte ens klarar att föra sig på en parkering.

/U
 
  • Gilla
fia_mstd
  • Laddar…
R
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Någon mer än jag som inte begriper humorn i inlägg #5755?
Relax....:rofl:

Humor är olika, tex. skrattar jag såfort jag ser en centerpartist.
 
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Någon mer än jag som inte begriper humorn i inlägg #5755?
Nej, det är bara du.
 
  • Gilla
Hep och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.