:surprised:

Satiriskt godispaket "Rosengårds bilar" med brinnande bilar och brandvarningssymbol.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Immobil och 6 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
:surprised:

[bild]
Även väldigt populära i Göteborg numera. E dom goa eller?
 
  • Gilla
Buildgates och 3 till
  • Laddar…
pacman42 pacman42 skrev:
Mitt liv i ett nötskal. Har dessutom både fru och dotter som beter sig på detta sättet.

Så roligt vet jag dock inte om det är...
Då lagar man mat till sig själv och låter dem klara sig på egen hand. Svälta ihjäl lär de inte göra.
 
Mikael_L
fia_mstd fia_mstd skrev:
Då lagar man mat till sig själv och låter dem klara sig på egen hand. Svälta ihjäl lär de inte göra.
Nej, då förbannar man sin dåliga fantasi men hittar ändå på något för att få fortsätta att vara medlem i den "inre marknaden".
 
mexitegel mexitegel skrev:
Haha :crysmile:. Låt oss nu lista ut på vilken ÅVC @kenneth5828 jobbar så vi kan åka dit och fråga honom var man skrämdumpar....
ÅVC,Norra hamnen, Malmö
Obs ej anställd på Sysav.
Bara helger.
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Nej, då förbannar man sin dåliga fantasi men hittar ändå på något för att få fortsätta att vara medlem i den "inre marknaden".
Du är en snäll människa du ;)
 
Killen gör ju helt fel. Tjejen säger att han får bestämma, då ska han inte fråga om hennes åsikt och definitivt inte ändra sig.

Han har dåligt självförtroende och är en svag ledare.
 
  • Gilla
fia_mstd och 1 till
  • Laddar…
Nja.

När tjejen säger "Du får bestämma" betyder det inte att killen får bestämma. Jag vet inte vad det egentligen betyder, men det betyder nåt annat än att killen får bestämma. Så mycket har jag snappat.
 
  • Gilla
beqen och 3 till
  • Laddar…
Har en bekant som varje gång han ska ut och äta med någon annnan och dom säger att han får bestämma så går han genast till McDonalds. Nästa gång ber dom inte han att välja ställe.
 
  • Gilla
ricebridge och 5 till
  • Laddar…
tommib
  • Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Nja.

När tjejen säger "Du får bestämma" betyder det inte att killen får bestämma. Jag vet inte vad det egentligen betyder, men det betyder nåt annat än att killen får bestämma. Så mycket har jag snappat.
Jodå, det krävs bara massor av träning om vad orden faktiskt betyder.

@Niq kompis gör helt rätt. Snabbt beslut som verkställs omedelbart där motparten bara har att acceptera konsekvensen.

Det är i grunden samma metoder som man använder när man uppfostrar en hundvalp, inte särskilt svårt men det krävs tålamod ;)
 
  • Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
Det verkar vara något universellt hos kvinnor att sätta myror i huvudet hos oss män på detta sätt.

Hemma hos oss pratar vi fortfarande ibland om en händelse när jag dejtade kvinnan som sedermera blev min fru; Vi var ute och promenerade i stan och jag frågade om hon ville ha något att dricka. Hon sa ”Nej”, och enkelspårig som jag (och de flesta män) är trodde jag på vad hon sa. Men hon menade ”Ja”, avslöjade hon långt senare.
 
  • Gilla
ricebridge och 4 till
  • Laddar…
B b8q skrev:
Det verkar vara något universellt hos kvinnor att sätta myror i huvudet hos oss män på detta sätt.

Hemma hos oss pratar vi fortfarande ibland om en händelse när jag dejtade kvinnan som sedermera blev min fru; Vi var ute och promenerade i stan och jag frågade om hon ville ha något att dricka. Hon sa ”Nej”, och enkelspårig som jag (och de flesta män) är trodde jag på vad hon sa. Men hon menade ”Ja”, avslöjade hon långt senare.
Fattar inte heller detta kvinnliga beteende. Tänk vad enkelt allt vore om man var gay istället :)

Hörde en gång ett visdomsord som lät : -Tänk om man var bög. Då kunde man vara kompis med den man är tillsammans med.
 
Lyssna och lär, men vs. kvinnor

 
  • Gilla
GUBE och 7 till
  • Laddar…
Mikael_L
Kan nog ligga något i det där ... :thinking: :giggle:
 
  • Gilla
Polyene
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.