Z Zango skrev:
Tack för förklaringen, nu fattar vi.
Vi fyra använder bara mobilen för att ringa med, kanske lite ovanligt?
Kan man ringa med en mobil? Varför gör man det? Det finns ju Snapchat och messenger? :surprised::thinking:
 
  • Gilla
AndersPS och 3 till
  • Laddar…
Jag ringer via Skype på datorn. Mobilen använder jag för att surfa, läsa mail, fotografera och chatta med folk.
 
Z Zango skrev:
Tack för förklaringen, nu fattar vi.
Vi fyra använder bara mobilen för att ringa med, kanske lite ovanligt?
Jaa.. ;)

Jag använder min mest o fota med tror jag faktiskt (pratar inte så mycket i telefon).. :D hade tre krav på mobiltelefonen när jag, till mitt stora förtret, var tvungen att köpa en ny.. skulle ha en bra kamera, wi-fi och man skulle kunna ringa med den - resten spelade ingen roll!

Men bilden ifråga.. stämmer bra med mina bekanta - nu tar de inte tidningen med sig till toan längre.. nu tar de mobiltelefonen med sig ist hehe
 
richardtenggren richardtenggren skrev:
det känns så, otroligt tillåtande på något sätt. Det är inte, vad ska jag säga, farligt att hålla på med på något sätt, utan det är bara trevligt.
Tillåtande kanske, men inte tillåtet. Inte i Sverige i alla fall.
 
richardtenggren
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Tillåtande kanske, men inte tillåtet. Inte i Sverige i alla fall.
Nej, men det var fortfarande roligt. Jag är ej drogliberal...
 
Snigla Snigla skrev:
Jaa.. ;)

Jag använder min mest o fota med tror jag faktiskt (pratar inte så mycket i telefon).. :D hade tre krav på mobiltelefonen när jag, till mitt stora förtret, var tvungen att köpa en ny.. skulle ha en bra kamera, wi-fi och man skulle kunna ringa med den - resten spelade ingen roll!

Men bilden ifråga.. stämmer bra med mina bekanta - nu tar de inte tidningen med sig till toan längre.. nu tar de mobiltelefonen med sig ist hehe
Snabbaste sättet att få mer fritid är att köpa en Nokia 8310.
 
  • Gilla
Kallebo och 2 till
  • Laddar…
elpaco elpaco skrev:
Snabbaste sättet att få mer fritid är att köpa en Nokia 8310.
Köper du en 3310 så finns Snake 2 och då får du lika lite tid över som med en smartphone:rofl::crysmile:
 
  • Gilla
Nicke_S och 2 till
  • Laddar…
Då kan man alltså välja mellan snake och snake 2 när man sitter på muggen?
 
  • Gilla
tompaah7503
  • Laddar…
För det lite tuffare smutset ..

Spikpistol Senco Frame Pro 601 på reklamsida med rabattmärken, produktinformation och pris.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Snigla
  • Laddar…
elpaco elpaco skrev:
För det lite tuffare smutset ..

[bild]
500 liter per timmer låter mycket. Måste vara rejält timmer
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Där ser vi vad som händer med datorer i denna sommarhetta.
Nu har det blivit lite svalare och det kom nyss en liten liten regnskvätt så datorerna kommer snart att återgå till sina normala funktioner.

Prutte
 
Ica upprepade förresten sin reklamblunder här i veckan - ”så fixat du grillglöden!” ..

Fool me once ..
 
elpaco elpaco skrev:
Ica upprepade förresten sin reklamblunder här i veckan - ”så fixat du grillglöden!” ..
Reklam för brandsläckare?
 
  • Gilla
HasseTeknik och 1 till
  • Laddar…
Skylt med text om en historisk händelse där en make vann en gräl efter att hustrun körde golfbil i sjön.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Med vänlig hälsning, fremax
 
  • Gilla
martin43 och 12 till
  • Laddar…
Mikael_L
När blev sen skilsmässpapprerna inlämnade ? ;)
 
  • Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.