Svar X - 9 meter.

Har en hel del taktvätt framför mig..
Röd lada med mossa på taket som behöver tvättas, omgiven av träd och en grusväg.

Har levt lyckligt med min nilfisk och tillhörande teleskopskaft för takvätt, men vad hjälper det när man glömt tvätten i kallgaraget så den frusit sönder? En ny värsting hade gjort under här. ☺️

Hade getter ätit mossa hade det också varit ett alternativ :D
 
Svar: X, 9m

Smuts och alger fäste får
skrubba, feja, visst det går
Starka medel, trött i kroppen
känns verkligen inte toppen
Men har man en gång fattat tycket
vill man ej vara utan trycket
Bort allt far så fint och lätt
min Nilfisk blir så väldigt rätt
;)
 
  • Gilla
Johan_86
  • Laddar…
X, 9m.

Jag vill skala potatis med den, Morberg style i en kundkorg.
 
Svar x:9m
När man bor i Åhus med tallar utanför dörren finns det alltid grön som skall rensas bort. Mossan växer så de knakar. Min nuvarande mindre model från nilfisk orkar inte med allt så hade varit evigt tacksam för en sådant monster i arsenalen mot mossan.
 
Svar: 9m

Är sedan drygt ett år stolt ägare till ett enkelt litet fritidshus i Roslagen. Även om huset är litet, är den tillhörande altan rejält tilltagen. Och med ett synnerligen eftersatt underhåll som kommer kräva både högtryck, slipning och efterföljande oljning, är altanen ett av kommande säsongens delmål att få ordning på.

En högtryckstvätt står, och har stått, länge på listan över prioriterade inköp. Dessvärre har den listan vuxit som en amöba på steroider, särskilt efter upptäckten av en gammal fuktskada och tillhörande mögel i köket.

Vore fantastiskt att kunna bocka av åtminstone högtryckstvätten från listan!
 
Svar: x 9m

Skulle vara skönt att få lite hjälp av en fin Nilfisk, när jag tvättar bilar, cyklar, sparkcyklar och trädäck
 
X. 9m

Vet inte hur mycket pengar jag lagt på biltvätt sedan jag flyttade ut i skogen. Behöver dessutom nya metoder att skrämma bort vildsvinen. Högtryckstvätt kanske funkar?
 
9meter

Bliarna, hojarna och ett altangolv skulle skratta sig blanka och lyckliga!
 
9 m lång
Med hus, bilar, båtar, garage modell större, altaner, av trä och uteplatser med plattor så behöver man en högtryckstvätt. Vår har varit med ett långt tag och är väl inte så pigg längre så en ny fin skulle komma väl till pass.
 
Svar X

Fick låna svärfars 60-tals högtryck när sambon tydligen skulle ha berget rent från mossa.
2 år senare ser det ut att vara dags igen, kanske bör göras ordentligt i sommar
 
Svar: X. 9 meter.
Motivering: Jag tycker redan nu att det är kul att spola rent både bil och cyklar, så hur kul kommer jag inte ha med Nilfisks senaste högtryckstvätt :D
 
A
Svar: 9m

mossan på taket behöver väck
Vore det med en högtryckstvätt check
Att med denna tvätt ifrån Nilfisk
skulle mossan få pisk
 
X 9m.

I denna maskin finns det kraft
så jag vill inte blanda saft
Den fixar säkert det som verkar svårt
även om det är ingrott och sitter hårt! :)
 
X 9m

Detta var vad som absolut skulle behövas i vårt nyss införskaffade hus, då sten mur och all plattläggning behöver en riktig uppfräschning.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.