Svar 2. 3 enheter

Är ofta ute i trädgården eller i garaget och pysslar. Har idag ingen högtalare att ta med ut, så får köra med hörlurar. Nackdelen att då hör jag inget alls runt omkring mig.
Skulle gärna vilja ha denna högtalare då hela familjen gillar musik och då kan vi lyssna ihop. Kan vi även ta med den om vi åker båt eller husbil
 
2: Tre enheter
Efter inglasningen av altanen skulle det vara perfekt med denna högtalare för att kunna njuta av musik ute
 
D
Svar: 3 stycken!

Motivering: Det är ödets ironi. Min Harman Kardon Play som jag använt till min gamla ipod dog igår efter att ett AA batteri läckt ut syra i den.
 
Svar: 2. Tre stycken enheter.

Vårt "torn" kan vi inte längre köra med Bluetooth utan vi måste använda en aux-sladd och den är för kort så nu har den börjat falla isär och med en enda musikenhet i familjen så vore en Harman Kardon Go + play en väldigt välkommen familjemedlem!
 
Svarsalternativ 2, dvs 3st.

Den här skulle göra sig så bra vid poolområdet i sommar. Barnen kan lyssna på "tjejer är bäst" på repeat och dansa loss på trallen medan pappa övervakar från en solstol.
 
Svar: 2

Våran älskade dotter 17 månader slängde min 3 månaders nya jawbone i barnpoolen nu i helgen när det var bra väder och hon fick årets första dopp.

Var glad för hennes skull. Men inte för högtalaren som vägrar fungera efter ett djupdyk : (

Mvh
Marcus
 
Svar 2, 3 enheter.

Min motivering är ... för att jag väldigt sällan vinner något och jag tror att denna skulle vara underbar att ha i uterummet och spela Eddie Meduzas julsånger på lagom till att tjocka släkten kommer i jul :)
 
Svar: 2. 3 st enheter.

Vi har en kille på 2,5 år som älskar musik och att dansa, speciellt till soundtracket till frost. Det skulle vara underbart att få se hur glad han skulle bli om han kunde dansa och sjunga med till musiken oavsett i vilket rum han är eller till och med ute
 
Svar 2, alltså 3 enheter!

Vi bor ett stenkast från Bråvalla festivalen och vår gård är full med kompisar dessa dagar! En Harman Kardon Go + Play skulle verkligen förgylla våra uppladdningar på altanen, hittills har vi spelat musik på våra telefoner och i bakgrunden hört dunkandet från festivalen. En Harman Kardon Go + Play skulle dessutom bli den självklara attiraljen att ta med på alla utlandsresor, stranddagar och grillkvällar.
 
Rätt svar: 3 enheter.

För fyra år sedan köpte vi ett renoveringsobjekt som första hus. "Skilsmässo-objekt" sa några... Kan stolt säga att de som sa det sista hade fel. Vi har svettats, haft huvudbry, sågat fel vinklar på x antal lister, använt plåster av olika anledningar, använt större delen av de ord som definitivt inte står i Bibeln samt släpat virke så att alla muskler skrikit av trötthet. Men nu står vi här. Inte bara med ett hus som till största delen är färdigt, eller, mindre oklart ska man väl säga då ett hus aldrig är färdigt egentligen utan dessutom med en stor, nybyggd, härlig altan! Vi har dessutom halvt slagit oss fördärvade på sladdar till maskiner och stereo. Jag är därför helt säker på att denna högtalare skulle kunna se till att vår drulleförsäkring inte stiger de närmaste åren då iaf EN sladd kan tas bort.
 
Svar: 2 tre enheter kan anslutas samtidigt

Harman Kardon Go + Play är den perfekta gåvan till våra döttrar som älskar att dansa omkring i trädgården (och överallt annars också). Den skulle verkligen förgylla sommaren för dem.
 
Svar: 3 enheter
Just nu lyssnar vi på musik direkt från telefonen, dessvärre så hör inte grannarna då.....så en högtalare vore ju toppen
 
Svaret är alt. 2.

Vore trevligt att kunna ge mig själv denna i födelsedagspresent den 24:e :) och samtidigt förgylla terassen med gött ljud.
 
Svar 2 alltså 3 enheter.
Sommarkvällar på den nybyggda altanen är platsen för fest. Behöver en anläggning som levererar musiken som gör att alla stannar till solen går upp. Trådlöst och möjlighet till fler kan göra att denna sommar blir succé.
 
Svar: 2, tre enheter kan anslutas samtidigt.

Jag har en äldre version av Harman/Kardon, sedan drygt två år. Den har varit på rockfestival i Falun och på Wacken i Tyskland. Den har även följt med till Turkiet och Grekland på semester. Givetvis som handbagage. Många timmar i köket, i vardagsrummet, sovrummet och trädgården. Även (tyvärr?) i garaget samt vid renovering. Nu har den således matos, öl, olja, damm, sand och färg i sig.

Det jag saknar är dock att ansluta den till fler enheter. Min telefon och surfplatta är framför allt ansluta, och det är inte alltid smidigt att byta mellan. När dessutom sambons telefon kommer in i bilden blir det jobbigare för mig, speciellt när hon glömt att koppla från.
 
  • Harman/Kardon högtalare på stranden vid solnedgång med sandiga fötter och en ölburk.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.