Hej på er alla!
Nu har jag äntligen fått mitt ägir, men jag undrar om det finns någon som har bilder på en altan eller uteplats i vinkeln? Jag vet inte hur jag ska göra för att få det snyggt.
Jag har svårt att bestämma om jag ska ha plattor på marken eller om jag ska bygga altan jäms med altandörren.

Mvh Gabriella

P.s hur gör jag om jag vill visa alla bilder jag har på mitt ägir?
 
Hej jag var och titta på ett Ägir innan vi visste vilket hus vi skulle välja.
De hade byggt en altan jäms med altandörren sen hade de byggt lika stort som vinkeln.
De hade oxå gjort en trapp runt hela, lite svårt att förklara men det såg jättesnyggt ut.
 
Hoppas att någon kan hjälpa till så att du kan lägga upp bilder någonstans.

Jag vill gärna se många bilder.

Bilder på ett Ägir bygge verkar vara efterfrågat.

Tack på förhand.
 
Hej ! Vi har fått vårat Ägir i mars -06. Vi håller på och fixar för fullt med kök, badrum, bastu och hallen. Kommer att bli så bra :D Hoppas jag !! :-* I allafall i min smak ;)
Kan kanske ta några bilder när det blir lite bättre ordning.
Mvh Bii
 
jag har bild på uteplats...kan jag maila om du vill...jag vill gärna ha bilder med
 
Hallå!
Vi skall om ett par veckor dra igång byggnationen av vår uteplats i vinkeln på vårt Ägir. Därför skulle jag gärna också vilja se lite bilder på hur andra har gjort...
Jesper!
 
Jag ska bygga ett Ymer och lääääängtar efter bilder.

Tackar på förhand.

Mvh Lena
 
Hej alla Ägir byggare. Har också beställt ett Ägir, med inflyttning V22-07. Synd bara att det är så lång tid dit :-[.
Jag skulle också vara tacksam om ni kunde maila lite bilder på uteplatsen ni byggt.
Skulle också vara trevligt att få lite bilder invändigt från era Ägir hus. Är tacksam för alla bilder jag kan få.
 
Hej ! Här kommer lite bilder från vårat Ägir. Från stora toaletten och köket.

Mvh Bii
 
  • SV400027.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
en till
 
  • SV400031.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
en till
 
  • SV400036.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jättekul med  Ägir bilder!

Kul att se egna lösningar.

Kan du beskriva den första bilden,
Vad är det för fönster i väggen ?
 
Den första bilden : Glasblock i duschen mot bastun och ut mot hallen. Mvh Bii
 
Vi vill också se bilder... ;) håller fortfarande på att titta på olika tillverkare men är inne på Höner just nu. Vad tycker ni som byggt/bygger? Vill veta allt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.