hsd skrev:
Sådana där telefoner klarar inte dagens ungar
Så sant, så sant! :D
 
MathiasS skrev:
..men vi ska vara glada åt att New Venture gör fördelningslådor som pallar en rejäl mansnysning. Tänk om du legat under något japanskt och gjort samma sak....
Haha ja det är ju alltid nått att vara glad över.
Hade det varit en liten suzuki eller nått liknande hade man väl antingen vält den eller blåst iväg den till månen
 
Dalbotös skrev:
Ja nu behöver vi testa vad som verkligen händer. Jag kan ställa upp med min Subaru om du fixar mansnysningen MathiasS... ;)
Jag kan stå brevid och skratta när ni testar det.
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Dalbotös skrev:
Ja nu behöver vi testa vad som verkligen händer. Jag kan ställa upp med min Subaru om du fixar mansnysningen MathiasS... ;)
Absolut. Jag säger till nåsta gång jag är förkyld. Kolla om du behöver teckna någon extraförsäkring, det vore ju synd om du nekas ersättning för bilen pga force majeure...

Det står säkert redan i det finstilta:

I händelse av:
Krig
Kärnkraftsolycka
Mansnysning

kan ersättning utebli.
 
Redigerat:
Det är inte alla ungar som ens vet att det finns telefoner med sladd (som inte ska anslutas till 230V via USB)
 
Ölsejdel med överskummande öl, intill text om humle och ett skämtsamt påstående att öl är lika med sallad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
Dalbotös skrev:
Jag kan ställa upp med min Subaru om du fixar mansnysningen MathiasS... ;)
:rolleyes::rolleyes:
Hmmm Hur ska man tolka det?
 
Stulet från Facebook (vem har sagt att allt är lätt i början ?) :


Rid-skylt med text som skämtsamt anpassar typ av häst efter ryttarens erfarenhet, reflekterad i ett fönster som visar en ridbana.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Alfredo och 3 till
  • Laddar…
Pierre_r skrev:
Får väl bjuda lite på mig själv med en grej jag lyckades med tidigare idag..

Låg under jeepen och skulle kolla en sak när jag behövde nysa, samtidigt som jag nös så drog jag upp huvudet av ren reflex som man gör när man ligger ner och samtidigt som jag gjorde det så skallade jag fördelningslådan ganska rejält..
Efter jag hade skallat den så ryckte jag tillbaka huvudet med resultat av att jag slog i det igen fast denna gången i marken under mig...
Efter den smällen så drog jag fram huvudet igen och slog åter igen i den ********** fördelningslådan...

Efter den sista smällen så kröp jag svärandes ut med blod rinnande från pannan...
Jag hade inte mycket nytta av kompisen som stog brevid för han var för upptagen med att skratta...
Ungefär samma hände en inspektör på ortens pappersbruk. Under ett repstopp skulle han inspektera ett rör som var trångt till. Han lirkade in sitt huvud mellan en ordentlig järnbalk och ett rör som var hyfsat hett med en decimeter tillgodo. Efter ett tag blev det ett jävla liv där inne och hans huvud for som en flipperkula mellan balken och röret.
 
  • Gilla
Kurtivan
  • Laddar…
Satirisk bild av IKEA-instruktion för "BÖRDER WALL", inkluderar delar och verktyg för montering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Hemmakatten och 4 till
  • Laddar…
Person ligger på mage i mataffärsgång med textdialog om shopping ovanför.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
ricebridge och 5 till
  • Laddar…
O
Sportbil med takbox parkerad på en grusig parkering, möjligtvis med ironiskt "originaltillbehör".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Undrar om det är original tillbehör....:)
 
S
Odjuret skrev:
[bild]

Undrar om det är original tillbehör....:)
ser så fult ut. men vi har väl en svensk skidåkare som har liknande?
 
S
han tänkte jag på
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.