fiskbuggaren skrev:
Två-zons-klimatanläggning för vardagsrum.
OOOOOH det där är ju helt optimalt! Då kan frugan sitta under innedelen med sina filtar, täcke o tofflor, medans jag sitter osvettig under utedelen och svalkas av den svala fläkten.
 
  • Gilla
Jumos
  • Laddar…
Med effektförluster borde temperaturen sjunka. Hurra, vi har uppfunnit AC:n 😂 Men om den används som AC i varmt klimat? 😂😂😂😂
 
Skadat ytterhörn på en röd vägg med gipsavlossning vid speakerbås, idrottshall 2004.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Ytterhörn med gips utan förstärkningar på speakerbås i idrottshall byggd 2004. Lite tragikomiskt det med, på sitt sätt.
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
kontorsråttan
Traktor sedd bakifrån med skylt som säger "Du har plats nr. 1 i kön" nära en väg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Per Eskilsson och 22 till
  • Laddar…
kontorsråttan skrev:
[bild]
Det hade varit ännu roligare om det verkligen varit en sådan skylt.

Men det kanske hade varit en affärsidé att tillverka sådana skyltar. Passar även på husvagnar.
 
andersmc skrev:
Det hade varit ännu roligare om det verkligen varit en sådan skylt.

Men det kanske hade varit en affärsidé att tillverka sådana skyltar. Passar även på husvagnar.
Har vid ett flertal tillfällen hamnat bakom en EPA traktor på vägen mellan Täby och Upplands Väsby, ingen väg lämplig för omkörningar. Första gångerna, när jag puttrade bakom i 30, skrattade jag åt "ÖVNINGSKÖRNING" skylten som klippts om så det stod "KÖÖVNING" istället. Ju fler gånger jag såg den, desto mindre skratt blev det ...
 
  • Gilla
ricebridge och 2 till
  • Laddar…
Livräddare i OS, inte det mest upphetsande jobbet verkar det som.
Livvakt vid poolkanten ser uttråkad medan en OS-simmare justerar sina simglasögon.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Ramnemark och 4 till
  • Laddar…
D09
Text på kontorsroligt meddelande om att namnge mat i kylen och att äta en tonfisksallad med namnet Håkan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Enolf och 8 till
  • Laddar…
Eluttag med osäkert anslutna kablar på ett golv, potentiell elrisk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Med vänlig hälsning, fremax
 
  • Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
Det är tur att det är så dålig / obefintliga petskydd. Annars så hade det varit väldigt svårt att få i kablarna.
 
D09
Gul bil med dekaltexten "DON'T TOUCH MY CAR" och bild av figur som använder basebollträ.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Varning för skratt.

[video=youtube;WYmOrtAyaqM]https://www.youtube.com/watch?v=WYmOrtAyaqM[/video]
 
  • Gilla
saiter och 13 till
  • Laddar…
D09
Skärmbild av en humoristisk textdialog om en person som halkade på hundbajs och en annan som halkade efter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
fremax
  • Laddar…
D09 skrev:
Bild
Nää, det där var väl lågt :surprised:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.