Stefancrs: Det var ett stort lyft att bli av med den, men lite av en miss att det saknades tak ovanför :D
 
  • Gilla
stefancrs
  • Laddar…
Idag har vi flyttat fönstret i badrummet. Nu får duschhörnan plats utan problem ;)

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
A
På söndagar gör jag inget tungt för det blir dubbel börda att bära. Först den fysiska utmattningen sen tyngden på axlarna av att ha syndat på det! Om det inte är en synd att jobba på söndagar längre så borde det vara det :wow:

Så inget kroppsligt arbete men däremot har jag funderat om det går att lösa spisfläkten på ett bra sätt, har en stor spiskåpa i plåt och en eftermonterad fläkt inne i den ovanför spishällen. Problemet jag har är att det verkar svårt att hitta spisfläktar som har manövervreden/knapparna neråt, på undersidan.
Får fundera vidare, det är lagomt söndagsjobb (y)
 
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Skall täckas in med panel så småningom.. :)
Ja, inte dörrarna då.. ;)
 
  • Gilla
Ramnemark och 1 till
  • Laddar…
Fortsatt isolera och reglat upp för panelen.

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Excel
Finjusterat värmepumpen, inte alltid det är minus 28 grader kallt. Nu är kurvan bra tror jag.
 
Monterat bort spis, diskmaskin, samt kylskåp. Imorgon kommer golvläggaren, ska bli fantastiskt att få ett köksgolv som går att göra rent! Synd bara att vi inte gjorde det innan vi satte köket, hade blivit lite bättre...
 
  • Gilla
stefancrs
  • Laddar…
Idag har jag även vart konsulterande elektriker på telefon till lillebror som ska ge sig på att renovera sin lägenhet. Tyvärr är det en bit mellan Umeå och Halmstad så jag kan inte hjälpa till fysiskt ;)
 
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

2,5 DM nysnö, 100 meter infartsväg, 1 rejäl gårdsplan, 2 snöstyrare, 2 personer, 1 timme. Vem behöver ett gym?
 
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
Snigla skrev:
[bild]

Skall täckas in med panel så småningom.. :)
Ja, inte dörrarna då.. ;)
Det är ganska ute med att skriva Carpe Diem etc på väggar etc, men detta kanske är nya trenden? :D
 
  • Gilla
Snigla
  • Laddar…
AndersMalmgren skrev:
Det är ganska ute med att skriva Carpe Diem etc på väggar etc, men detta kanske är nya trenden? :D
haha... fyyyyndigt :p Här följer man nte trenden, har alltid gått tvärtemot strömmen! :D
Eller hmm.. det blev nog också fel - jag har alltid gått min egen väg.. snarare!

(y)
 
Skooda skrev:
Elektrikern var förbi och kopplade in belysningen i garaget
[bild]
Stal din "vagn"-idé rakt av!
4a svängbara hjul för 50 kr på Biltema o en 45x70 regel!
Perfekt när man har trångt med förvaring!
Tack så mycket!!
 
  • Gilla
Skooda
  • Laddar…
Snigla skrev:
haha... fyyyyndigt :p Här följer man nte trenden, har alltid gått tvärtemot strömmen! :D
Eller hmm.. det blev nog också fel - jag har alltid gått min egen väg.. snarare!

(y)
Och det stavas mikroskop.

Men vad har du det till i köket?
mikroskop-binocular-bioblue.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Snigla och 1 till
  • Laddar…
Funderar lite på hur jag renoverar upp denna pjäs?
Som synes, ganska mkt rost..

20160117_230959.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



20160118_113127.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
stefancrs och 1 till
  • Laddar…
Ramnemark skrev:
Idag har jag även vart konsulterande elektriker på telefon till lillebror som ska ge sig på att renovera sin lägenhet. Tyvärr är det en bit mellan Umeå och Halmstad så jag kan inte hjälpa till fysiskt ;)
Ta bilen dit och hjälp till, på vägen kan du stanna i Sandviken och få en kökslucka :)
 
  • Gilla
Ramnemark och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.