harry73 skrev:
När man drömmar om trädgård, men inte kan sova för att grannen testar sin hemmabio
Mina grannar låter för lite, gillar när de låter så man kan låta lite själv. Förövrigt finns det många fina innergårdar. Vi har en väldigt fin på Östermalm och den nya i vasastan har potential men kräver lite jobb. Alla fastigheter med ful gård går bort när jag köper lgh iaf
 
  • Gilla
HSP
  • Laddar…
... du kan köpa en liter mjölk när som helst på dygnet, eller en pistol.
 
  • Gilla
  • Haha
Hajen11 och 2 till
  • Laddar…
... när du funderar på olika pipor istället för olika gräsklippare till ditt gräs.
 
  • Gilla
Bure och 7 till
  • Laddar…
... När du förvarar cyklar, mopeder, motorcyklar, verktyg och grill i bostaden för att du inte vill ha dem snodda.
 
  • Gilla
sonabr4000 och 2 till
  • Laddar…
Det där låter mer som förorten än city
 
... när du aldrig har diskussioner om vems tur det är att köra hem efter festen.
 
...du aldrig har en Uber Black mer än 3 min bort
 
När föreningen bygger om en 25 kvm tvättstuga till lägenhet och får 3 milj för den
 
  • Gilla
elpaco
  • Laddar…
prototypen skrev:
För att din mamma och pappa förbjöd dig att ha cykeln i hallen
Östermalmshallen, nej där får man inte ha cykel
 
  • Gilla
jarlh och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
... du kommer på dig med dåligt samvete över att du bara varit hemma och kollat TV, surfat, läst lite bok osv i flera veckor trots att det finns en mängd aktiviteter att göra varenda kväll på gångavstånd hemifrån.
 
  • Gilla
Öckeröhus och 1 till
  • Laddar…
...du ibland måste gå hem tidigare från jobbet för att tvätta eftersom du glömt boka tvättid under helgen.
 
  • Gilla
Bure och 2 till
  • Laddar…
... Du kan njuta av event som pride direkt från din balkong
 
... Bilen har två säten och saknar dragkrok (sålde dock bilen för över 10 år sedan)
 
Redigerat:
.. När du inte har någonstans att ställa bilen..
 
  • Gilla
sonabr4000 och 1 till
  • Laddar…
AndersMalmgren skrev:
... Bilen har två säten och saknar dragkrok
Och har så mycket bucklor på nummerplåten så man slipper trängselskatt
 
  • Gilla
Per72 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.