Raoof som drev denna firma innan den lades ner driver ju så lämpligt även en städfirma då kan han ju städa denna skiten efter sig.
Kanske är bättre på att moppa golv än att måla fasader?
 
Tycker inte ett dugg synd om fastighetsägaren i detta fall.
2-3 minuter på internet och bilden klarnar ganska tydligt.
Städ, måleri, monteringsarbeten m.m. Välkänt upplägg för katastrof.

Vill man ha ett bra resultat är det av YTTÉRSTA vikt att kolla referenser och "känna av" entreprenören innan man kör igång.
 
Finns dock företag som har fungerande "alltjänster". Här i Karlskrona finns t.ex. HS som primärt är ett städ/hemtjänstföretag men som även har ett måleri. Riktigt proffsiga gubbar som jobbar där. Jag testade dem faktiskt då andra hantverkare jag hade hemma hos mig bara snackade skit om dem hela tiden. Men de gav ett proffsigt intryck hela vägen och jobbet blev riktigt bra (spackling, väv och målning), även snabbt och till bra pris. Har även haft andra "riktiga" målerifirmor hemma hos mig som har varit rena katastrofen, värst var nog Sandå som skulle tapetsera i ett rum, det slutade skoavtryck av spackel i nästan hela huset, ett undermåligt tapetseringsarbete med dålig spackling, tapetklister lite överallt, och bakom elementet hade de tagit sönder den nya tapeten, och de små hål som bildades hade de täckt över med små utklippta bitar av påklistrad tapet. Totalt ofattbart.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.