ullberg
timmelstad skrev:
Jag tänkte lämna in några lotto-rader till helgen dårå...

[länk]
På en (ev. flera) av bilderna kan man skymta en annan BH-profils senaste projekt (nej, inte mitt)...

Om den holmen går för ens i närheten av vad det ligger ute för skulle iaf jag säga att BH-medlemmen gjorde ett mycket bättre köp (om jag gissat rätt på åtminstone häraden av vad denne betalat)
 
  • Gilla
Värmdöbo
  • Laddar…
ullberg skrev:
På en (ev. flera) av bilderna kan man skymta en annan BH-profils senaste projekt (nej, inte mitt)...

Om den holmen går för ens i närheten av vad det ligger ute för skulle iaf jag säga att BH-medlemmen gjorde ett mycket bättre köp (om jag gissat rätt på åtminstone häraden av vad denne betalat)
Du har inte lust att utveckla det där lite?
 
arunnhagen skrev:
Inte ett hus, men en enligt mig ganska cool lägenhet i gamla stan i Stockholm :)

[länk]
Väldigt fint. Coolt med lönndörr!
Ställer mig lite tveksam till tätskiktet runt badkaret bara. Inget för mina barn iaf :what:
 
arunnhagen skrev:
Inte ett hus, men en enligt mig ganska cool lägenhet i gamla stan i Stockholm :)

[länk]
Vackert!

Men bär verkligen träbalkarna i taket i vardagsrummet upp någonting öht. eller är de enbart av estetiska skäl? Är det det senare ställer jag mig lite tveksam till det. Hittar inte lönndörren i planlösningen? Kanske jag är som är blind hehe. En vän hade exakt en sådan lösning i en bokhylla i huset hans familj bodde i tidigare, de hade ett kassaskåp gömt bakom den.
3099361.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
ArkErik skrev:
Vackert!

Men bär verkligen träbalkarna i taket i vardagsrummet upp någonting öht. eller är de enbart av estetiska skäl? Är det det senare ställer jag mig lite tveksam till det. Hittar inte lönndörren i planlösningen? Kanske jag är som är blind hehe.
Nä, balkarna gör nog inget längre, de ser u bara upphängda ut.
Lönndörren går till takterassen.
 
  • Gilla
ArkErik
  • Laddar…
arunnhagen skrev:
Inte ett hus, men en enligt mig ganska cool lägenhet i gamla stan i Stockholm :)

[länk]
Mycket fint gjort. Hade faktiskt kunnat köpa det möblerat, med färdig fyllt spritkabinett och allt. Micron hade jag dock slängt ut.
 
sin skrev:
Mycket fint gjort. Hade faktiskt kunnat köpa det möblerat, med färdig fyllt spritkabinett och allt. Micron hade jag dock slängt ut.
Instämmer i allt!
 
Redigerat:
sin skrev:
Mycket fint gjort. Hade faktiskt kunnat köpa det möblerat, med färdig fyllt spritkabinett och allt. Micron hade jag dock slängt ut.
Varför inte micron, fel utförande eller vad?
 
M
Henri skrev:
Varför inte micron, fel utförande eller vad?
Kanske för att all mat blir äcklig i micro...
 
  • Gilla
Jonatan79
  • Laddar…
MaxPax skrev:
Kanske för att all mat blir äcklig i micro...
Japp, foie gras blir äcklig i micron. Ful är den dessutom.
 
Krikkan skrev:
[länk]

Grandios entré och mycket spännande inredning.
Experimentell kombination av stilar...
 
harry73
Hjälp
 
harry73 skrev:
Hjälp
Stilen i badrummet skulle väl kunna kallas för naturlig?
 
  • Gilla
sin och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.