Jag har inte gjort nånting på en vecka pga sjukdom. Och nu har jag, efter att ha varit inlagd på sjukhuset i tre dagar, blivit ordinerad vila (läkaren bokstavligen pekade på sängen) i nästan två veckor till. *tittar stressat ut igenom fönstret och ser för-höstvindarna ge sig loss på trädgården*

:| :banghead:
 
P
prototypen skrev:
Jag tycker Gustaf skulle passa som husägare i denna tråden.

Protte
Gustaf är OK, men Kronblom är väl ändå prototypen för den här tråden?

kuriosa1b.jpg

Och det här är väl signaturmelodin?

[video=youtube_share;MtURPrr-GjA]http://youtu.be/MtURPrr-GjA[/video]

Själv har jag inte gjort något vettigt med huset idag, suttit och slösurfat och funderat på hur det ser ut kring huset efter veckans lilla oväder runt Kristinehamn.
 
Inte gjort klar fasaden på verkstaden pga vädret.
 
Krilleman
Absolut ingenting. Men jag borde ha tapetserat på ovanvåningen så vi kan flytta upp sovrummet.

Istället är det sol och bad med frugan på Lanzarote!

Skål då alla byggahusare!
 
  • Gilla
SC Aero och 1 till
  • Laddar…
Inte plockat in utemöblerna som jag tänkte göra, vi gör ett nytt försök imorgon.
 
Satt dit dom nya ventilerna så vi slipper få fler hyresgäster i år. Och vi har inte riktigt lokaliserat vart flugorna kommer ifrån. Någon ventil ovanför ett fönster som gladeligen släpper in fryssna flugor gissar vi på.
 
MrPlow
Ingenting. Tillträde 28/11.
 
Grattis! :)
 
  • Gilla
MrPlow
  • Laddar…
P
Idag har jag inte satt upp ett extra eluttag vid min nya datorhörna. Jag har inte heller satt upp den nya patchpanelen så att jag kan städa upp i mitt nätverk. Får hoppas att i morgon är en annan dag.
 
D09
2 dagen på semestern och jag har inte hunnit med något på huset

Däremot tagit med ungarna ut o plockat blåbär, käkat glass och fixat pannkakor :)

Får se om man hinner med något annat :)
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
D09 skrev:
2 dagen på semestern och jag har inte hunnit med något på huset

Däremot tagit med ungarna ut o plockat blåbär, käkat glass och fixat pannkakor :)

Får se om man hinner med något annat :)
Är just på väg ut med bärplockaren medan frugan börjar grädda pankakor.
Väntar en invasion av små elaka dvärgar om en halvtimme (y)
Det ser ut att bli ett fint blåbärsår. Och jag behöver bara gå tjugo meter till det blåa guldet :)

Varför skulle du göra något annat?
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Jag har inte börjat skrapa och måla källarfönstren. Istället så förslösar jag min tid här! :)
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Mikael_L
Jag har inte återmonterat brädorna på altangolvet.
Jag har inte heller gjort det sista på vindsluckan och fått den på plats.
Jag har inte heller röjt upp på övervåningen, och flyttat alla verktyg till garaget (nu blev det definitivt överkurs för idag ... ;))

Utan jag har hängt på Leo's lekland medan mina barn blivit svettiga istället. :cool:
 
D09
Jag flyttade aldrig vedsäckarna

Men sköt luftgevär med grabben :)

Som fick smaka på kikarsiktet 😬🙀😇
 
Har inte dragit rör för tvättmaskin, duschkabin ock tvättbänk, frun tyckte vi skulle måla väggarna när vi ändå håller på, så nu står jag och lagar hål i putsen ist.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.