X global cache
Inget nytt i huset på 10 år.
Tiden bara går och går
Nu vill mamma något hi tech få
Överraska ungdomarna åh vad gott jag skulle må.
 
Vem behöver motorhjälp för att vinkla sin Ipad? Stephen Hawking möjligen.
 
Svar: X

Eftersom min IPad i princip blivit en kokbok och alltid trängs på köksbänken med mat och redskap känns IDock som den absolut perfekta kökshjälpen - passar dessutom perfekt i vårt nya fina kök!
 
Kan man vända Paddan när den sitter i idocken eller är den bara i ett läge
 
Svar. X Global cache
Den vore toppen att ha i köket när man lagar mat med recepten i IPad'en
 
Svar X

Jag skulle vilja ha min to-do list på väggen. Detta skulle kunna påminna mig om saker som jag behöver göra eller inte glömma bort. Det skulle även vara smidigt att skriva in saker som behöver handlas I mataffären. Appen har jag men en trevlig hållare skulle vara bra!
 
Svar: X

Denna juvel skulle få en given plats på väggen i husets knutpunkt, köket. Det blir grädden på moset i vårt underbara kök!
 
1. Global Exet
X. Global Caché
2. Exet Caché

Rätt svar= x

Har alltid drömt om att fälla in den i väggen så den här vore mer än toppen!!

Med vänlig hälsning, Kasper
 
X. Global Caché

Jag vill ha en för att bygga in i våran nya husvagn. Vore supercoolt :
 
Svar: X

Motivering: Om jag vinner måste jag köpa en Ipad! Skulle inte vara fel att kunna ersätta den sladdiga lösningen vi använder idag till datorn som bara används för musik.
 
Svar: X. Global Caché

Motivering: Så att jag för en gångs skull kan bräcka mina svärsöner.
 
Men nåt så onödigt! Dubbelhäftande tejp = Low Tech som kanske räddar den här planeten...
 
Svaret är: X, Global Cache

motivering: Samma vecka som denna tävling börjar har man fått ett datum till nyckelutlämmningen för min nyproducerade lägenhet. Denna skulle vara kronan på mitt nya moderna hem.

Dessutom gav tävlingen tillsammans med en egen lägenhet det perfekta tillfället att bli medlem efter endast har varit läsare i fyra år. Här kommer det hända grejer
 
Svar x
Efter en ipad sönder trampad och ett evigt gnäll på döttrarna var ipaden är så skulle en permanent laddare i köket vara en bra lösning , och recept läsningen vid bak och matlagning. Och så får ju frugan kasta ut bandspelaren ur köket då blir hon glad
 
Svar:X Global Caché

Motivering: Ska automatisera nya huset och vinner aldrig någonting ;-)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.