Miljöpartiet vill att CIA ska landa på Arlanda i fortsättningen. Bättre kapacitet där.
 
Varför förstår ni inte att dessa gula och gröna bilar mäter halterna av gifterna som man pumpar ut från flygplanen under förevändningen att det är "bara vanliga kondensstrimmor", så att man vet var man behöver pumpa ut mer.
 
Och det gör de bäst vid våra brevlådor menar du?
 
det är ju ett sätt att dölja den bedrägliga verksamheten förstås.
 
D09
Jag misstänker att brevlådor är ett sätt för Säpo att hålla reda på var vi bor

🙀🙀🙀🙀

Ska byta plats med min brevlåda och grannens 😎😎😎
 
Jag skall flyttat min till Polisstationen där är det säkert, ingen där så lång ögat når.
 
Krilleman
MathiasS skrev:
Varför förstår ni inte att dessa gula och gröna bilar mäter halterna av gifterna som man pumpar ut från flygplanen under förevändningen att det är "bara vanliga kondensstrimmor", så att man vet var man behöver pumpa ut mer.

Som miljöpartisten i en annan tråd... Foliehatt på, kika på tuben. Den kvinnan har ju varit på tapeten förut...

(Jag vet inte varför jag skriver detta, men jag fnissar gott när jag tänker på henne. "Planeten X")
 
:x WTF..

2618689854.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
ullberg och 1 till
  • Laddar…
Här är det inte bara miljöpartiet som smyger runt. På helgerna är SDr ute och lägger reklam från olika företag i brevlådorna. Men de har ingen bil utan en liten blå vagn som de drar efter sej.
 
SDaRe har ju lämpliga skodon för att marschera runt med vagnen.

Protte
 
fubar skrev:
Här är det inte bara miljöpartiet som smyger runt. På helgerna är SDr ute och lägger reklam från olika företag i brevlådorna. Men de har ingen bil utan en liten blå vagn som de drar efter sej.
Menar du en sån här vagn?
ImageUploadedByByggahus.se1409500349.629542.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Var har jag sett den förut :rolleyes:
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
D09
ImageUploadedByByggahus.se1409572330.286549.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Hella1 och 4 till
  • Laddar…
D09
KnockOnWood skrev:
Menar du en sån här vagn?
[bild]

Var har jag sett den förut :rolleyes:
Måste vara en riktig träskalle ;)
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
Höll på att trilla av cykeln på vägen till jobbet i morse när jag cyklade förbi en Slambil, tänkte då på denna klassiker

[video=youtube;8dYsr1l6bjc]https://www.youtube.com/watch?v=8dYsr1l6bjc[/video]
 
Jag har iakttaget ytterligare ett fordon som jag vill lägga till på listan över skumma fordon.

Jag såg precis en lastbil stanna vid tomtgränsen, en man klev ur och sprang upp på garageuppfarten. Drog med sig en tunna som vi har stående där, hakar fast den på nån slags lyftanordning och tömmer innehållet i bilen. Han ställer tillbaka tunnan, hoppar in i bilen och kör iväg. Det hela tog nog mindre än en minut, så jag hann inte ut. Har inte polisanmält händelsen då vi mest förvarar lite överblivet skräp i tunnan så att den inte ska blåsa iväg när det är oväder.

Det såg inte ut att vara första gången han gjorde detta, så jag misstänker att det kan röra sig om något organiserat.
 
  • Gilla
Hella1 och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.