D09
Vi kör en till

ImageUploadedByByggahus.se1409340258.092624.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tokslut och 9 till
  • Laddar…
FemTummar skrev:
Skånepolisen borde själva polisanmälas för häst mot folkgrupp!
häst.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
cecar33 och 2 till
  • Laddar…
B
uploadfromtaptalk1409344871591.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Drömhus2012 och 2 till
  • Laddar…
D09
ImageUploadedByByggahus.se1409380965.618129.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tokslut och 6 till
  • Laddar…
D09
ImageUploadedByByggahus.se1409413221.832352.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Varning!

Det cirkulerar gula bilar och tittar i brevlådor

Skumt!!!!
 
  • Gilla
tompas11 och 2 till
  • Laddar…
Vilka gula bilar?
 
Bilar??
 
Och nu har det dykt upp ett grönlackerat fordon som också stannar och kollar i brevlådorna. Vad är det som händer..? Har ringt polisen och de sa att de har fått många påringningar om ett gult fordon men inget om något grönt fordon, innan jag ringde. Polisen tipsade om att sätta lås på brevlådan och de skulle även undersöka hur det ligger till med det gröna fordonet. De lovade återkomma. Jag funderar om det kan ha något med det stundande valet att göra?
 
tompas11 skrev:
Och nu har det dykt upp ett grönlackerat fordon som också stannar och kollar i brevlådorna. Vad är det som händer..?
...Jag funderar om det kan ha något med det stundande valet att göra?
Aha!
Miljöpartister som far runt och byter ut SD-valsedlar mot MP dito?
 
Det verkar vara något på gång det har även börja köra blå bilar av liknande modeller som dom gula och gröna. Även dessa kollar i brevlådor, börjar bli liiiiiite skakis tänk om det är något gängkrig eller något på gång.eller spioner som monterar något i brevlådorna.
 
cecar33 skrev:
Det verkar vara något på gång det har även börja köra blå bilar av liknande modeller som dom gula och gröna. Även dessa kollar i brevlådor, börjar bli liiiiiite skakis tänk om det är något gängkrig eller något på gång.eller spioner som monterar något i brevlådorna.
Ni vet väl att datalagringsdirektivet har utökats så att även snigelpost skall samlas in och lagras.
Enklaste sättet var visst att montera in skannerutrustning i brevlådorna.

Eller är det ljusblå bilar?
https://www.youtube.com/watch?v=K2GGIVWBIT4
 
Polisen har hört av sig och de säger att de har inga ytterligare kommentarer i detta ärende. SÄPO är inkopplade på grund av att ärendet rör rikets säkerhet. Innan polisen hörde av sig så var jag i kontakt med media. Såväl Tv, radio samt tidningar har inga kommentarer och kommer inte att ta upp detta. Fick nyss ett skarpt PM från Marlen där jag uppmanas att sluta skriva i ärendet!
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Shit. Snart bankar det på dörren och några svartklädda herrar med solglasögon fångar dig med en stor håv.

Good luck in Guantanamo.
Håll hårt i tvålen...:)
 
Mikael_L
En säker källa yppade för mig att Bromma's flygplats har medgivet ett hemligt landningstillstånd för CIA's jet inatt.
Med nedstängda transpondrar och allt.

Kan detta ha något samband?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.