Antagligen hade de bott i San Francisco innan så de tyckte att det där är normalt. :) (Bild tagen av mig i höstas)

IMG_2520.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
ullberg
MathiasS skrev:
Seså, nu ska du inte låta avundsjukan styra fritt när fingrarna spelar över tangentbordet. Du kan också skaffa en Jeep.
Jo, det var ett impulssvar bara för att det är ett öppet mål när du skriver sådana där saker...

I ärlighetens namn är det faktiskt så att jag utan någon egentlig anledning suktar efter ett lite mer terränggående åk, och då jag inte riktigt har pengarna att göra det rätta (som mycke_nu) och köpa en LC så har jag kikat lite åt "your prefered brand". Det var faktiskt inte långt ifrån att jag blev med en för några veckor sedan, det är bara två problem:

1) jag kan lite för lite om vilken version det är man ska ha (vi behöver inte ta upp det här, tror det finns en annan tråd jag kan vända mig till för information)
2) jag behöver den inte, inte ens lite...
 
Redigerat:
#2 får man aldrig låta sig hindras av, oavsett vilka inköp vi pratar om.
 
  • Gilla
mycke_nu och 2 till
  • Laddar…
#2 fanns inte i min vokabulär när jag skaffade min kärra....så det blev som MathiasS säger....:cool:

och du ullberg, är det nu du ska fråga om #2 inte gäller för luftpåfyllare.......;)
 
  • Gilla
ullberg
  • Laddar…
#2 gäller inte lyftpåfyllare eftersom jag faktisk behöver en sådant, på riktigt.
 
  • Gilla
Remne
  • Laddar…
Väldigt OT, men kunde inte motstå frestelsen.....
Hittade din bil MathiasS.... :D

10372055_625625794182024_3840355873518512099_n.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
fia_mstd och 3 till
  • Laddar…
Jahopp, skulle borra igenom aluminium på jobbet. Använde låren som stöd, när borret gick igenom så slant jag till och satte borret på insidan av låret, tog genast av mig brallorna då det kändes som det gått obra, hade tur idag, hål i brallorna och hittade ett blåmärke med skrapmärken i, huden hade bara rullat upp sig på borret. Jätteont gjorde det i alla fall. ;)
 
xdigger skrev:
Jahopp, skulle borra igenom aluminium på jobbet. Använde låren som stöd, när borret gick igenom så slant jag till och satte borret på insidan av låret, tog genast av mig brallorna då det kändes som det gått obra, hade tur idag, hål i brallorna och hittade ett blåmärke med skrapmärken i, huden hade bara rullat upp sig på borret. Jätteont gjorde det i alla fall. ;)
Usch. Inte göra hål på insidan låret högt upp (mot skrevet till). Där går en stor artär ytligt (a. femoralis) och gör du hål på den utanför operationsbordet så är det väl 95% chans eller så att du inte kommer göra några fler hål...

Nu skall det väl mycket till innan man lyckas *borra* sig djup in i mjukdelarna, men ändå.
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
Usch fyfan... Detta var ca 1,5-2 dm från skrevet. Men ska ha det i åtanke, hade faktiskt ingen aning!!
 
Remne skrev:
Väldigt OT, men kunde inte motstå frestelsen.....
Hittade din bil MathiasS.... :D

[bild]
Ser ok ut jag är lite sugen på en JK. Om dom bara fanns med v8.....
 
Den här hittade jag på hemnet idag:
 
  • 10712560.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
Ja hur tänkte dom. Blanda röda och svarta dalahästar. Stollar.
 
  • Gilla
sharif och 4 till
  • Laddar…
Jag tänkte väl mer på luckan och lådan bakom skorstenen ;-)
 
Hahaha. Jag såg inte ens luckan och lådan, jag var så fascinerad av radiatorkopplet. :p
 
  • Gilla
Tokslut och 2 till
  • Laddar…
Idag gjuter jag en trappa med två steg. När jag kommit upp till steg två inser jag att mina stag sitter på fel sida av formen för sättsteget och alltså kommer att hamna inne i trappan. Lite snabb formombyggnad på det.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.