Igår kom Bauhaus reklamblad med "Invigningspriser" för varuhuset i Västerås som dom byggt om.
http://www.bauhaus.se/media/pdf/v2402.pdf
Priserna ska gälla från den 13:e

Bläddrade snabbt fram till verktygen för att kolla om det fanns några nya fina erbjudanden.
Blev mycket förvånad när dessa invigningspriser kändes som normala Bauhaus priser...

Makita kombokitet med 10,8V skruvdragare och lilla sågen har jag tittat på i 2 veckor för samma pris så det är inget nytt. Men kunde inte köpa eftersom jag köpte en 14,4 V maskin för en månad sen och då förvaringsväskan var så ful.

Bosch PCM 8S för 2395 har man ju sett innan också.

Makita 18V skruvdragarpaketet har även det funnits ett par veckor.

Metabo KGS216M för 1495 känns som ett bra pris men osäker på om det är billigare än normalt.

Ryobi multiverktyget och Feinen känns som bra priser men man är tveksam till om det är bra eller som vanligt.

Essboxväska för 299 har ju även det varit normalpris under våren.

Måste säga att jag är lite besviken på maskinpriserna i det så kallade "invigningsbladet".
Om man går ut stort och kallar det för invigning så tolkar iaf jag det som om det ska vara "superdeals" dom kommer med. Inte samma priser som dom har i butiken idag på iaf ett flertal varor.

Bara nyfiken på om någon mer har reagerat på detta?
Eller är det så enkelt att det är jag som har helt fel :rolleyes:
 
Blir alltid besviken på Bauhaus, så jag är inte förvånad.
 
Ryobin är rätt bra pris på, ordinarie pris är 995 utan batteri...

Bergo XL golvet för 99 kr är oxå bra pris, så vissa saker verkar de sänkt priset på rätt bra...
 
Tänkte inte så mycket på priserna, var mest förundrad över att jag, som bor ca 2 timmar men bil från Bauhaus Västerås, fick reklambladet.. :)
Har minst 4-5 st andra Bauhaus som ligger närmare..
 
Nästan halva priset på gardena självgående gräsklippare får väl anses värt att åka lite bil för.
 
Nu var det mest verktygen jag tittade på och var intresserad av. Misstänker att det säkert finns ett antal riktigt bra priser i bladet. Men tycker det är svårt att avgöra om det är bra "invigningspriser" eller vanliga priser som dom kört med innan. Och ordenarie pris är väl lika trovärdigt som när hemelektronikkedjorna anger detta på mellandagsrean kan man tänka:)
 
Plockade precis upp en skottkärra för 99 :-
Tyckte i alla fall jag var ett bra pris! :)
 
Noseone skrev:
Nästan halva priset på gardena självgående gräsklippare får väl anses värt att åka lite bil för.
Det var väl ändå Bosch Indego som var med i bladet? Det ordinarie priset är nog också en del salt på...
 
  • Gilla
Noseone
  • Laddar…
"MÖbelset Tylösand" som de listar för 3999:- är samma pris som det är i Sthlm som ordinarie.
 
Krilleman
FMM:s köksblandare var iaf billig på sid 14.

895 mot 1375 hos bygghemma
 
Offtopic: Blir ofta rätt besviken på Bygghemma, de kan verka seriösa men jag blir bara så provocerad av deras XX% rabatt och sedan finns de 5-6 olika nätbutiker som säljer samma sak för åtskilliga hundralappar billigare. Det känns som att man inte borde komma undan med sådan marknadsföring i dessa tider med prisjakt och så vidare.
 
LoJo skrev:
Igår kom Bauhaus reklamblad med "Invigningspriser" för varuhuset i Västerås som dom byggt om.
[länk]
Priserna ska gälla från den 13:e

Bläddrade snabbt fram till verktygen för att kolla om det fanns några nya fina erbjudanden.
Blev mycket förvånad när dessa invigningspriser kändes som normala Bauhaus priser...
Tja, det är väl bara att inse att de inviger med sina ordinarie priser ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.