Ska kolla ikväll när jag kommer hem..
 
Mortimer, det är nog mina 3 som dragits
 
Köpte idag på Hornbach. 12599:-. Åkte sedan för att kolla på Bauhaus,dom hade sänkt idag till 12499:-
Tänkte hålla på min prisgaranti på Hornbach,den gäller ju i 30 dagar.
 
11990 :på inwarehouse, Men då var jag tvungen att mejla och be om det lägre priset :D
 
Det vore ju intressant å veta om ljudsänkningen mellan 2012 & 2013 är märkbar eller ej? Finns det någon jämförelse in real life?
 
Inwarehouse art nr: 751848

SW version: 5.7
Build version: 04462
 
Ja man står i valet och kvalet om man ska utnyttja ångerrätten och byta till årets modell.
 
dennisson skrev:
Inwarehouse art nr: 751848

SW version: 5.7
Build version: 04462
Intressant. Jag har Software release 5.7, Build version 04435, på min "86db".
 
Är det någon här som haft problem?
 
Tror det var någon i början på tråden..
 
Haft i Gais - tänk på att bauhaus har 12% avdrag på priset men matchar enbart varuhus inom 10 mils radie. Hornbach har 10% avdrag men matchar alla butiker SAMT alla internetbtiker i Sverige.
 
Ett bra tips när ni skall pressa priset på en robotgräsklippare så kolla på mindre lokala handlare.
Jag lyckades få ner en Gardena R 70 till 10500kr på Hornbach genom en annons som fanns på www.jordnara.se i Alingsås.
De hade även en annons tidigare på en Bosch indego för 11595 :- så det plus 10% från hornbach blir väl 10500kr.

Sen får vi se om jag kommer ångra att jag inte valde Bogen istället för Gardenan.

Motiveringen att jag valde Gardenan va ljudnivån och 17 års erfarenhet vid HQ.

Någon som testat Bosch Indego eller Gardena R70 i år?.
 
Redigerat:
Inte riktigt den rätta brittiska racinggröna nyansen men ändock en leaper ;) : iPhone 4S 011.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
M J skrev:
Inte riktigt den rätta brittiska racinggröna nyansen men ändock en leaper ;) :[bild]
Jobbigt med färganpassad "stötfångare", ser att den varit på lite grann ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.