Svar: 2

En robotdamsugare skulle sitta fint för mig. Då skulle vi kunna dela upp det så att jag sköter dammsugningen och sambon städar resten! :)
 
Svaret är: 2: Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt

Tunn, tunnare, tunnast! Hade varit perfekt att kunna se med kameran vad som lever under soffan! :) Den tar lite plats och gör ett bra jobb. Man behöver modern teknik hemma. Den kommer åt där ingen annan kan.(y)
 
Svar är alternativ ´"2" Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt

Med en robot så skulle livet gå mycket enklare hemma, slippa dammsuga och slippa sambons tjat..... Att man sparar tid är också en väldigt viktig faktor som man kan lägga på annat som är mycket roligare.
 
Svar: 2

Jag vill gärna vinna en självgående dammsugare för att mitt hus är dammigt och:
När min sambo dammsög strejkade dammsugaren, -Jag bytte damsugare!
När dammsugaren nu fungerar strejkar min sambo..
-Vilken ska jag byta?!
 
Svar: 2

Help me out, i do not want to stay in!
 
Nr 2

Motivering. Jag har en neato xv15 som är superb. Jag har inte dammsugit på 1 månad på nedanvåningen då neaton fixat biffen. Men Jag behöver hjälp på ovanvåningen. Kom igen ge mig roboten, om ni vågar, så jag kan se lite battles mellan dem.
 
Svaret är alt 2

Motivering: Varken jag eller min fru är slimmad men dammsuger ändå. Vore skönt o slippa den motionen då det passar våran livstil bättre
 
Svaret är alternativ 2.
Motivering: jag klarar inte längre av att dammsuga när det är mörkt ute. Nej, jag har inte fått sämre syn men det vore skönt att få en robotdammsugare som kan fixa jobbet och slippa bli pikad av min sambo för min dåliga syn.
 
Svar: 2

Motivering:
Jag avskyr damm nästan lika mycket som att dammsuga. Så den här robot hade verkligen slagit två flugor i en smäll i mitt hem! Så snälla, hjälp mig göra mitt hem dammfritt!
 
Svar: 2 Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt

Motivering:
För att dammråttornas arme börjat växa,
och våran egna dammsugares funktioner är för komplexa,
behöver jag nu denna slimmade robot,
för att höja städtempot.
 
Svar:
2. Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt

Motivering:
Med Philips Easystar blir det städning som heter duga
- rent i var endaste liten vrå i vår lilla stuga.
För jag är ju en helt normal mamma och fruga.
Oftast vill jag bara sova och SLIPPA SUGA! ;)
 
Svar: 2

Min motivering: Jag är hög, du är låg. Jag är klumpig, du är smidig. Min hjärna behöver instruktioner, ditt kretskort gör dig självgående. Det sägs att olikheter attraherar varandra, så vad säger du "Philips Easystar"?
 
Svar: 2. Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt

Nu när föräldraledigheten precis börjat vill jag ju hellre leka med min dotter än att lägga tid på tråkig dammsugning. Roboten får gärna göra dotterns "krypplatser" angenämare under tiden som vi tar en promenad i det fina vårvädret!
 
R
Svar:
2. Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt.

Motivering:
Vi har precis köpt hus med vitt parkettgolv vilket gör att man måste städa ofta då minsta partikel syns mot det vita golvet. Philips robotdammsugare hade varit en perfekt hjälpreda i hushållet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.