timmelstad skrev:
Skulle ju önska att mäklare av alla människor visste bättre än att lägga upp en bild på BYGGNADEN och skriva som bildtext "fastigheten".
Eller hur? Vi ordpoliser har det inte lätt i dagens samhälle. Skrivborden är överhopade med alldeles för många ärenden.
 
Riktigt praktiskt blir problemet först när mäklaren säljer "hus", "omgivning" och "fastighet" till OLIKA köpare.
 
13th Marine skrev:
Avtryckaren har fastnat inne?

Verkar dessutom som att man renoverat insidan, och sedan visar de en bild på vad jag kan se är ett läckande tak...
Bra att det verkliga skicket visas. Jag tittade på många bostadsrätter och hittade ingen mäklare som talade sanning, innan jag köpte hus billigt utan mellanhänder.

Internet är rena drömmen för en säljare som har något att visa upp, och förhoppningsvis kommer ärliga mäklare vinna på utvecklingen (inga tryckeri- eller distributionskostnader för massmedia), enligt mig borde mäklaren ifråga få medalj för renhårighet.
 
lnu skrev:
[länk]
Tufft med en egen ö och utsikten åt ett par vädersträck. Synd att mäklaren verkar vara hästhandlare med klassiska floskler som helt insynskyddat och toppskick. Tappar helt förtroendet för hur det är att ha med en sådan filur att göra. Synd på ett så "coolt" objekt.
 
O
timmelstad skrev:
Filippa K säljer sin "oas"...

[länk]
Tråkigt att mäklaren inte bemödar sig med att skott av balkongen när man säljer en lgh för 25 miljoner...
känns som att de som kan tänka sig betala 25mille för en lgh borde ha ganska höga krav, även på annonsen..
 
Odjuret skrev:
Tråkigt att mäklaren inte bemödar sig med att skott av balkongen när man säljer en lgh för 25 miljoner...
känns som att de som kan tänka sig betala 25mille för en lgh borde ha ganska höga krav, även på annonsen..
Man skottar inte snö i handsydda skor...
 
1daw skrev:
[länk]

wow, bara wow!
Såg första bilderna på utsidan och tänkte att det där såg ju riktigt trevligt ut! Sedan såg jag interiören och blev grymt besviken.
 
  • Gilla
Sparris och 1 till
  • Laddar…
1daw skrev:
[länk]

wow, bara wow!
Snacka om husmisshandel!
 
  • Gilla
Steffo1980
  • Laddar…
1daw skrev:
[länk]
Herregud, bara herregud!
 
1daw skrev:
[länk] bara wow!
Ojdå!! Personlig smak, eller brist på.
 
  • Gilla
Steffo1980 och 1 till
  • Laddar…
1daw skrev:
[länk]

wow, bara wow!
En kakelförsäljare som haft huset som visningslokal?
 
  • Gilla
RoTe
  • Laddar…
Snarare ägaren till en kakelbutik som kom på ett användningsområde för den där pallen med kakel som Nisse på lagret backade på med trucken...
 
  • Gilla
NinjaSatan och 7 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.