Det är klart att alla nyreggade inte ska dras över med en och samma hårborste, men tyvärr är det ofta som administratören beskriver, användare registrerar sig med endast en agenda...att hylla eller dissa en specifik firma eller liknande.
 
Jag förstår vad du menar bonnier, men att skriva på det sättet som admin skrev var kränkande för mig, jag "hyllar" ingen, jag bara svarade det som tråden handlar om. Inget annat! Och föresten är det inte bara jag som är nyreggad i denna tråd!
 
Jag lämnar detta forum då det inte önskas positiva referenser, kan admin ta bort mitt konto tack!!!!!
 
Thomas Lundquist
Är det så att du är nöjd med ditt tak så är väl det OK, Paola.

Jag har ett flertal kunder i Täby (radhusområde) där den här firman har misslyckats totalt. Det har läckt in i mängder av hus där dom gått fram.

Känslan är att du är väldigt ensam om att tycka detta gäng var så bra, och när du vill att svenskar ska jobba som "dom" så blir man fundersam. Jag vet att detta var ett billigt alternativ, men som så ofta vart dyrare tillslut.
 
Törnströms är fuskbyggare. För 2 år sedan, sommaren 2011, monterade de snörasskydd på vår villa samt garage.
För en vecka sedan upptäckte vi 11 olika takläckage på de ställen där fästerna för snörasskydden monterats. Det visade sig att samtliga fästen var felmonterade.!!! De hade skruvat fästerna direkt på de tunna skivorna under yttertaket, och de höll naturligtvis inte för detta, med på följd att dels tegelpannor krossats, dels att skivorna gett efter med stora hål som följd. Vattnet rann in rakt på vinden. Fästerna skull ha fästs i takläkten. Så j-a dåligt och amatörmässigt, och inget svar får man från dom, som sagt fuskbyggare. Deras garanti är inget värt.
 
lewe skrev:
Törnströms är fuskbyggare. För 2 år sedan, sommaren 2011, monterade de snörasskydd på vår villa samt garage.
För en vecka sedan upptäckte vi 11 olika takläckage på de ställen där fästerna för snörasskydden monterats. Det visade sig att samtliga fästen var felmonterade.!!! De hade skruvat fästerna direkt på de tunna skivorna under yttertaket, och de höll naturligtvis inte för detta, med på följd att dels tegelpannor krossats, dels att skivorna gett efter med stora hål som följd. Vattnet rann in rakt på vinden. Fästerna skull ha fästs i takläkten. Så j-a dåligt och amatörmässigt, och inget svar får man från dom, som sagt fuskbyggare. Deras garanti är inget värt.
Vilken märke var det på snörasskydden?
 
Vet ej det finns ingen beteckning på dem.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.