20% gäller ordenarie pris. oftast är maskinerna redan "nedsatta" så kolla på det innan!!!
 
Jula har "Cluberbjudande" idag. Bosch GSR 14,4-2-Li (dock utan L-Boxx) för 1495:-.
 
Tack för tipset! Hann få en idag. Är man inte clubmedlem sen tidigare får man dessutom 10% rabatt på första köpet så jag fick den ännu billigare...
 
  • Gilla
PeterJeffrey
  • Laddar…
Köpte en Dremel 8000 (laddbar 10.8v LiOn), väska, 60 verktyg, laddare och ett extra kit för att slipa något på Hornbach Hallonbergen, 445kr! Det ordinarie kittet utan slipstödet kostar det dubbla!
 
  • Gilla
Braf och 1 till
  • Laddar…
Robert-san01 skrev:
Köpte en Dremel 8000 (laddbar 10.8v LiOn), väska, 60 verktyg, laddare och ett extra kit för att slipa något på Hornbach Hallonbergen, 445kr! Det ordinarie kittet utan slipstödet kostar det dubbla!
Wow. Lätt jättebilligt?? Erbjudande denna vecka?
 
Vet inte om det är invigningserbjudande, jag funderade inte så länge iaf. :)
 
Beijer i Karlstad har ett kit med Dewalt DCD710 och DCF815 i tygväska för 1800kr vilket är ett väldigt bra pris för att vara i Sverige.
 
Redigerat:
Clas Ohlson i Malmö säljer ut sina Ryobi One-maskiner. Ungefär 40% nedsatt skulle jag gissa.

Själv köpte jag en sticksåg (399) och tigersåg (349).

Kvar fanns borrhammare, sticksåg, tigersåg, cirkelsåg, skruvdragare, ficklampa, handdammsugare och kanske nåt mer.
 
Var och köpte virke på XL BYGG i Spillersboda (En bit ifrån Norrtälje) idag och de hade 30% på handverktyg. Fanns bla en trave Blå Bosch, 14,4V, Dubbla batt och laddare, fanns 18V också. Makita, Hitachi osv!
 
GOP 250 i L-Boxx 1744:-
GKT 55 GCE i L-Boxx utan skena 3744:-
Detta såg jag på Beijer Skövde gäller till 31/8 eller så långt lagret räcker. Vet inte om det gäller hela landet.
 
ceson skrev:
GOP 250 i L-Boxx 1744:-
GKT 55 GCE i L-Boxx utan skena 3744:-
Detta såg jag på Beijer Skövde gäller till 31/8 eller så långt lagret räcker. Vet inte om det gäller hela landet.

Iaf gopen finns på Beijer i Luleå också.
 
Fram till den 30:e september har Clas Ohlson rea på bitsatsen Wera Impaktor till det trevliga priset 149 kr. Själv impulsköpte jag satsen på Bauhaus för 269 kr. Som tur var snubblade jag över på detta erbjudande när jag letade efter annat på Clas Ohlsons hemsida. Så det blev till att utnyttja prisgarantin på Bauhaus.

http://www.clasohlson.com/se/Bitssats-Wera-Impaktor/Pr408186000

8872333770782.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.