När sjösätts 4.0? Till och med uppe i norra Bottenviken är det isfritt nu...
 
Kanske på måndag, om allt faller på plats.
 
Får vi möjlighet att editera våra egna inlägg också? Detta är en funktion jag verkligen vill ha, speciellt om man skriver fel, vill ändra efteråt eller länkar slutar fungera i tidigare inlägg. Idag går inte detta märkte jag, då jag skulle ändra mitt eget inlägg och lägga in nya länkar till bilderna.

Sen skulle det vara bra om ni fixade så att inloggningen fungerar också. Men det har jag hört ryktas att den ska fungera i nya versionen. Som inloggningen är idag så fungerar den inte varken i FF eller Safari under OS X. :thumbdown:
 
Jag hjälper dig gärna att editera dina inlägg. Skicka pm till mig med vad som ska göras.

Idag kan man editera sitt inlägg i tre timmar efter att man skrev det. Vill man tillföra ny information efter de tre timmarna föreslår jag att man skriver ett nytt inlägg och fyller på i tråden.

Anledningen till att vi kortade ner möjligheten att editera sitt inlägg till tre timmar var att den missbrukades. Man skrev frågor och bad om hjälp och när man fått hjälp tog man bort sin fråga. Det förstör diskussionen och är taskigt mot de som har lagt ner tid på att hjälpa till, därför fick vi ta bort den möjligheten. Funktionen kommer att se likadan ut när vi uppgraderar forumet.

Per svarar ang. inloggningen.
 
Lantbrukarparet skrev:
Sen skulle det vara bra om ni fixade så att inloggningen fungerar också. Men det har jag hört ryktas att den ska fungera i nya versionen. Som inloggningen är idag så fungerar den inte varken i FF eller Safari under OS X. :thumbdown:
På vilket sätt fungerar inte inloggningen? Marléne kör normalt Safari på OS X och jag kör normal Chrome på OS X och nu när jag testade i Firefox på OS X så funkade det fint.
 
Är detta detta som är 4.0?

Det ser bättre ut men det verkar va en hel del att fixa, den vertikala raden med foton som stjäl hela sidan varje gång. man måste sudda "användarnamn" och "lösenord" när man skall logga in. Sen så blir sdorna väldigt vänstertunga. Förr va forumet å inlägg lite mer i mitten. nu ligger allt längst till vänster.
 
Får väl börja med att GILLA. (y)
 
  • Gilla
Bo.Siltberg och 5 till
  • Laddar…
File upload verkar inte fungera alls,

Använder man "Bifoga filer till inlägget" i utökade svarsfunktionerna så får man ett "internal server error" när man klickar "ladda upp". Använder man funktionen i snabbsvaret (ladda upp bild) får man för det första en dialogruta som är väldigt skumt formatterad, grafiken verkar saknas, och det ser ut som att ingenting händer när man klickar "ladda upp" (men man får samma fel, internal server error om man kollar responsen från servern)

(samma problem i både Chrome och FF i Win7)
 
Verkar inte gå att redigera inlägg? Iaf, jag måste sätt en deluppdatering för nu är det mycket bättre.

Edit: Jo, det funkar men inte de inlägg jag gjorde i morse.
 
Noseone skrev:
Verkar inte gå att redigera inlägg? Iaf, jag måste sätt en deluppdatering för nu är det mycket bättre.

Edit: Jo, det funkar men inte de inlägg jag gjorde i morse.
Är det inte 3timmar man har på sig att redigera?
 
Tycker att uppdateringen känns riktigt bra :beer:
 
Fungerar inte med appen till Iphone verkar det som. Får ett felmeddelande att kontakta forumadministrator
 
Kattvovven skrev:
Fungerar inte med appen till Iphone verkar det som. Får ett felmeddelande att kontakta forumadministrator
Vi jobbar på att fixa det. :)
 
  • Gilla
gadu^ och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
Jag kan inte klicka in någon smiley i mina svar ...
:(

Men jag kan fortfarande skriva kolon vänsterparentes (högerparentes) . :)
 
Mikael_L skrev:
Jag kan inte klicka in någon smiley i mina svar ...
:(

Men jag kan fortfarande skriva kolon vänsterparentes (högerparentes) . :)
Rensa cachen och prova igen. Vi hade en bugg i början som la till ./ i början av alla sökvägar till smiliesarna. Det ska dock vara fixat, men de felaktiga skripten ligger fortfarande kvar i cachen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.