Någon som har handlat av hammertools.de och vet hur om är att handla av?
Verkar ha hyfsade priser på L-Boxx och inlay.
 
Nimajneb skrev:
Har du kollat tråden
[länk]
För köptips på L-boxx?
Ja jag har läst den. Anledningen till Hammer tools är att det var enda stället
jag sett som hade allt jag ville ha, men det finns säkert fler. Jag är inte lika
hemma som dig Nimajneb på nätshopping men brukar följa dina inlägg med
stort intresse:)
 
Jag valde som du kunde se att handla på olika ställen då priset skiljde sig så mycket.
Jag saknar fortfarande några inlays men här har jag faktiskt funderat på vad min lokala handlare tar för dom då frakten blir relativt dyr annars.
Dom inlays som jag annars tittat på så långt har varit på Ebar.de, tyvärr så skickar inte dom billigaste och sortimentsstarkaste säljarna till Sverige :(
 
Jag kanske skall kolla runt lite och se vad priserna blir om jag beställer på olika ställen
jag har av någon anledning snöat in på en fraktkostnad.
 
Normalfarten från Tyskland brukar vara 15-20€ och då kan man få med ganska många grejer till det priset. Så beställer man ett antal boxx:ar så blirbfrakten per box ganska liten. Skiljer det sig som de gjorde när jag beställde 15-20€ per box så vart det ju inget snack.

Klickade på hammertools och dom har både Ebay-shop och vanlig hemsida. Om du funderar på att beställa därifrån så glöm inte att även jämföra priserna mellan shopparna, skiljer ofta.
Dom har ju ett bra score på ebay så dom är safe att handla ifrån.
 
Om jag har kollat och räknat rätt så var dom dyrare i Ebay-shopen och om
jag kan få Toolab att ta hem det inlay jag vill ha och om priset är samma
som på dom inlay som finns på hemsidan så blir prisskillnaden minimal
i.o.m. frakten så Hammertool faller bort. Tack för hjälpen Nimajneb :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.