Hej
Ska ha tag i upp till 600 liter frigolitkulor, såna man har i fatboy och liknande.

Jag inser att det inte går att skicka dessa mängder med fraktbolag pga. volymen så det bör finnas i skåne.

Nån som har tips?
 
Det går utmärkt att skicka med fraktbolag, väger ju inget heller :)
 
I en sacco-säck?
 
Kurtivan skrev:
I en sacco-säck?
Men ja har ingen sacco säck

thomasx skrev:
Det går utmärkt att skicka med fraktbolag, väger ju inget heller
Volymen gör att det blir dyrt
 
Du får nog inte åka egen bil så långt heller om det ska vara billigare än att skicka......det blir väl inte så stort paket...alt flera små....
 
Blir det så dyrt? Vad tar DHL och Schenker för en 70cm hög halvpall? (80x60cm)
 
Blindnit skrev:
Här kanske?
[länk]

Har kollat på den sidan men de blir alldeles för dyrt.
Måste finnas att köpa av nån bygghandel eller liknande.
 
Nu är jag lite osäker här men det pratas ju en del om vad den nu heter betong med frigolitkulor i här emellanåt.
Har jag fattat det rätt så blandas kulorna i på betongstationen så det kanske kan va nåt ställe att fråga på?
Om det sen är samma sorts kulor som du letar efter vet jag inte.
 
Totte_S
pozz2 skrev:
Hej
Ska ha tag i upp till 600 liter frigolitkulor, såna man har i fatboy och liknande.

Jag inser att det inte går att skicka dessa mängder med fraktbolag pga. volymen så det bör finnas i skåne.

Nån som har tips?
Jag har köpt drygt 300 liter för ca 1 kr/lit. Beställde på bygg firMa. Betalar ingen frakt eftersom det kommer med ordinarie leveranser.

Sent from my ST18i using Tapatalk
 
Hej

Jag köpte en 500 liters säck med frigolitkulor hos min lokale bygghandlare. Fick betala 320 kr för dessa. De beställdes från Jackon.

//Jimmy
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.