Känns som en tom butikslokal eller något i den stilen...
 
Sunkigt va det iaf. Trots prislappen. Vad gör skjutdörren framför fönstret i Sovrum 3?
 
lastkaj skrev:
Bara 40 millar
[länk]
Gammalt, finns i tråden.
 
Raceman skrev:
Någon mer än jag som får känslan av ett parkeringsgarage när man tittar på dessa bilder?
15 mille :)
[länk]
Jag hör hända till Göteborg hur det ekar i rummen.
 
andli skrev:
[länk]
undra om sovrum 1 verkligen är tänkt som sovrum, ingen dörr eller något in till toan, mysigt att ligga i sängen när frugan behöver göra tvåan... Eller inte..
Men tänk å andra sidan att ligga där i sängen och se och höra frugan ta ett bad, guppande omkring med lödder över hela kroppen. ;)
 
Ännu ett bevis på att designsmak och rikedom inte går hand i hand!

Dessutom 876 kvm och bara två sovrum...
 
Niclas Jonsson skrev:
[länk]

Förtjänar sin plats i tråden....
Tror att detta har varit med tidigare i denna tråd, med visst platsar det. Ett helt galet hus, med ägare som har otroligt dålig smak :wow:
 
Raceman skrev:
Någon mer än jag som får känslan av ett parkeringsgarage när man tittar på dessa bilder?
15 mille :)
[länk]
skulle kännas läskigt att bo i denna lägenhet! det enda som är ett plus är utsikten (och poolen på taket)
 
DeEss skrev:
[länk]

"Sjönära läge" eller? :p
Fast 3 975 000:- för tre rum och kök? Inte för mig i alla fall...
Coolt helt klart, hade man dessutom fått med rättigheterna att ta ut el så hade det var riktigt bra pris:) Tänk vilka möjligheter man har med de där ytorna..:-D
 
Det var .... annorlunda...!

Gillar mäklaren beskrivning av det intilliggande fallet:
"Det finns också ett charmerande litet vattenfall från sjön strax bredvid lägenheten
varifrån man kan höra ett lugnande porlande."
Av bilden att döma tror jag på lite högre ljudnivå än "porlande" :rolleyes:

image
 
Martin_B
Ingenjören skrev:
Av bilden att döma tror jag på lite högre ljudnivå än "porlande" :rolleyes:
Haha, ja det var ju min första tanke. Måste ju vara ett jäkla levande där dag och natt :D

Men riktigt häftigt är det! Hade inte det legat i världens ände så hade de säkert kunnat plocka ut 20 mille för kåken. Typ nära Sthlm eller Göteborg. Då hade det varit något :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.