Så är det inte för mig under Main Menu > fliken Unread. Kan det vara så att du råkat klicka på knappen "Forum"?
 
Tack!
 
Picke skrev:
Jag läser gärna forumet på min iphone via tapatalk. Idag ser det dock väldigt konstigt ut. I grundmenyn på "latest" ser man inte längre vad folk skrivit senast, utan bara under vilka kategorier folk har skrivit. Man måste liksom stega in sig ett steg under varje ämne för att se vad folk skrivit.
Inget uppköp, om det nu ska vara så.
Nån fler som sett detta?
Precis som de andra skrev: genom att klicka igen på flikarna växlar man funktionen och sorteringen på dem. Tapatalk visar en stund vilken sortering som gäller.
 
Nimajneb skrev:
Hmm. Funkar inte när jag skriver euro tecknet... Det kommer ut som € istället.
Ipad2 ios5 svenskt tangentbord.
Nu funkar €-tecknet i tapatalk.
 
Perfekt!

Men nu funkar det inte att komma in i TapaTalk öht. från min iPhone.

"Unknown Error

It appears the server has some issue with Tapatalk or your session has expired..."
 
Samma här, ingen möjlighet att logga in till BH med Tapatalk.
 
Samma för mig. Har faktiskt strulat några ggr senaste tiden mellan idag o då jag klagade sist
 
+1 på ovanstående
 
Japp, nu har nån haft sönder nåt.. IGEN.....
 
Dags att lägga ner €uro-samarbetet eftersom det verkar vara det som gjorde så att TapaTalk kraschade på BH!
 
Jag uppgraderade tapatalk igår strax före kl 12 och testade att det funkade. Men någon gång därefter har installationen gått sönder. Jag undersöker och ber att få återkomma.
 
Test
Nu funkar det igen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Funkar prima nu, var stendött tidigare
 
Orsaken till att Tapatalk krashade i helgen berodde på ett missförstånd internt. Flommy visste inte om att jag hade uppgraderat Tapatalk och råkade skriva över filerna med gamla filer som inte längre fungerade. Ber om ursäkt för strulet. Nu fungerar det dock igen.
 
Hur många läser forumet via Tapatalk per dygn?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.