för att kapa och klyva tätskiktsfolie?
och hålla reda på tätskiktsremsan hatar när den rullar runt på golvet och snurrar ihop sig

Tycker det är bökigt att mäta och kapa upp tätskiktsfolien, man måste dammsuga och oftast blir man liggades på golvet, inte sällan är det för litet och/eller trångt så man kan inte rulla ut hela längden heller
lika när man ska klyva våder...
 
tapetbord kanske hade funkat
 
Jag vet att en av mina leverantörer har en ställning med räkneverk och skärare men vet inte vad den heter eller kostar.

Ring Lunds kakelvaruhus i Lund och kolla själv med dem och sen kan du ju kolla med leverantören var det finns ÅF i din närhet...
 
ok
har funderat lite på det där med räkneverk och det verkar ju smart
Vet att ardex säljer 800m rullar med tätskikt numer :wow: till grossist så man kanske kan få ner priserna lite från min lev. om man köper tex 60-100 m i taget och då vore räkneverk smart

Var det någon stor klump eller var den liten och smidig? så man tar med den och använder den tror du?

vet du om man kunde klyva våder också?
 
tapetbord är för smalt, möjligen ett vävbord, men problemet är platsen när man är ute på arbetsplatsen och ska kapa
Får klura vidare på min idee jag hade förut när jag satt mycket väv
 
Nja... Den var inte alltför stor faktiskt... Men dock inget jag skaffat ännu iaf...
Tror inte den kunde mer än kapa våder faktiskt...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.