har upptäckt en firma i närheten av där jag bor som jag tycker verkar ha
mkt bra priser på kvalitetsverktyg.

det är helt klart värt att kolla deras priser, jag sparade 1000lappar när jag skulle köpa nya "leksaker" :D

www.hyrstallet.com
 
Är priserna på hemsidan inklusive eller exklusive moms? Verkar vara ganska bra priser oavsett hur det är. :)
 
Priserna är exklusive moms.
 
Jag tror jag gjorde ett riktigt fynd i fredags!
Ett demoex (aldrig körd) av Metabos cirkelsåg KSE68Plus för 1750 INK moms!
Den är på 1600W, har en massa elektronik (typ mjukstart, varvtalsregelring, överlastskydd mm, ett vrid på 11Nm mm)
Den känns riktigt gedigen, nu ska jag bara hitta något att sätta sågen i! ::)
 
Intressant ställe, men klart begränsat sortiment om man går efter hemsidan. Är de billiga även om man beställer prylar utanför reklambladen?
 
Olorin skrev:
Intressant ställe, men klart begränsat sortiment om man går efter hemsidan. Är de billiga även om man beställer prylar utanför reklambladen?
Brian som han heter kan ordna det mesta till mkt bra priser, ring och hör.

Han säljer även klingor, tigersågsblad mm till priser som slår de flesta,
och absolut inte dåligkvalitet.
 
efter att ha lagt på moms så är det nog normala priser. :-? :-?rätta mig om jag har fel.
dewalt 707 kostar 4800 inkl moms med 3 klingor av okänt märke här ..har för mig att dom såldes för 3500 på harald nyborg för ett tag sen..



http://www.smsservice.se/products.php?caid=10&coid=7 sökte lite på nätet på en festool sticksåg och den var tom billigare här som listpris.
 
ikeahantverkaren skrev:
efter att ha lagt på moms så är det nog normala priser. :-? :-?rätta mig om jag har fel.
dewalt 707 kostar 4800 inkl moms med 3 klingor av okänt märke här ..har för mig att dom såldes för 3500 på harald  nyborg för ett tag sen..

Dewalten som Harald Nyborg sålde var Inte med teleskop handtag.
Klingorna som med följer Hyrstället är 64taggade och av mkt bra kvalitet.


[länk] sökte lite på nätet på en festool sticksåg och den var tom billigare här som listpris.
Kollade vad sticksågen skulle kosta hemma hos mig: sms service-2619
hyrstället: 2513

varför skriver jag nu om detta? därför att jag gärna hjälper en småföretagare att utmana de stora pojkarna. :)

 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.