7 924 läst · 4 svar
8k läst
4 svar
runt fönster
är någon som har tips på vart man kan hitta ett runt fönster som man kan sätta i en innerväg i badrummet ?
Bauhaus har en vet jag nyfiken på flera ev båtföster kanske ??
Bauhaus har en vet jag nyfiken på flera ev båtföster kanske ??
Jag gjorde en chansning och skrev: http://www.rundafonster.se/ o se va som fanns..
Rundafönster. Men var ligger firman???
"Det bästa är om ni själv kan hämta fönstret direkt från snickeriet. Då har ni också möjlighet att kontrollera så att fönstret är till belåtenhet."
Intressant, men han skriver ingenstans någon ort, utan bara ett mobilnummer!
Vet iallafall om en snickerifirma i Heberg, söder om Falkenberg, som har runda fönster i sitt skyltfönster och även på huset till butiken. Har inget namn eller nummer för jag har bara kört förbi där några gånger.
"Det bästa är om ni själv kan hämta fönstret direkt från snickeriet. Då har ni också möjlighet att kontrollera så att fönstret är till belåtenhet."
Vet iallafall om en snickerifirma i Heberg, söder om Falkenberg, som har runda fönster i sitt skyltfönster och även på huset till butiken. Har inget namn eller nummer för jag har bara kört förbi där några gånger.
Ingen aning.. jag bara gjorde ett försök att skriva nått kul i adressraden och denna sida dök upp... Gör man en snabbsökning på numret hamnar man i Tyringe mellan Perstorp o Hässleholm. Sisådär en 10mil från Falkenberg om man tar "fågelvägen"thomas33 skrev:Rundafönster. Men var ligger firman???
Han skriver även på sidorna:
"Vill ni har fönstret skickat har jag ett avtal med Schenker BTL. Fraktkostnaden blir då ca 300-500 kr beroende på storlek och avstånd."
Klicka här för att svara